niedziela, 8 września 2013

siemkaa dziefczynki i chłokaki
słuchajcie, ostatnio  z brintni i megan wpadłyśmy na pomysł żeby zrobić sobie pejrcing no i megan wpadła na pomysł żeby zrobić se pejrcing w jenzyku no i wziełyśmy gwoździa żeby jej zrobić ten pejrcing bo to modne ostatnio jest no i ja wziełam i zaczełam jej tom pineske wbijać w jenzyk słuchajcie maskara jakaś czy tak to tam sie pisze bo ten jenzyk jej tak spuchnoł i zaczeła lecieć krew nie wiedziałam co zrobić w internetah pszeczytałam że tszeba to pszemyć alkocholem no to britni wzieła perfum bo perfum ma alkochol no i chciała psiknąć w ten jenzyk ale źle tszymała butelke i napsikała sobie do oczu słuchajcie maskara jakaś! zaczeła krzyczeć i piszczeć nie wiedziałam co zrobić wienc też sobie napsikałam no i ogulnie troche głupio wyszło bo megan lała sie krew z tego jenzyka ciongle a nas oczy tak piekły że nawet sobie tego nie wyobrażacie! no i jak nam z britni jusz nie piekło to wziełyśmy megan i przyklejiłyśmy jej plastera na jenzyk i zawinełyśmy w bandarz no i ona coś do nas muwiła a my nic nie rozumiałyśmy MASKARA! weszła mama megan i zaczeła kszyczeć na mnie i britni co my zrobiłyśmy i wygoniła nas my ze strachu się posikałyśmy i pipa nas zaczęła swendzieć ogulnie całe mokre byłyśmy w domu jak mamy nasze sie dowiedziały o tym pejrcingu to nas tak zlały w dupe że ja do tej pory nie moge siedzieć ;(((

wasza rebekaaaa ;******

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz