niedziela, 8 września 2013

Masakra pare chistori z naszego zycia ok :**

Teraz jak wiecie durzo troche osob chodzi do makdonalds i my hcialysmy byc fajne i poszedlysmy tam bo wiecie ze my jestesmy super i megan chciala sb kupic wies macka ale rebeka jej powiedziala zeby nie kópila bo bd wiesniak a megan sie obrazila i masakra bo mi sie zachcialo kupy a nwm gdzie lazienka i obok byl cerfór czyt. Kerfour i masakra bo niedobieglam i mi polecialo w gacie ze masakra nie wiedizialam co mam robic rbeka pwoiedziala mi ze w pelikanie sa majtki i szybko pobieglam do pelikana i jest tam naprawde soper wczesniej myslalam ze tam som jakies ptaki spzedaja ale to nie prawda i wezcie masakra tak odemnie smierdzialo ze masakra czólam sie jak swinka albo kruwka wezcie i megan mi wybrala bardzo lane majcioszki
 i zaplacila 5 zl masakra przez mojam kupe nie bd miec makdolanda masakra i wezcie szybko poleialam do lazienki zeby zmienic majcioszki i podtarlam sie i czulam sie soper ze masakra popsikalam sie moim ulubionym perfumem hana montana
i bylam pahnaca i czyscutka wrocilismy do makdonalda i one jadly jedzenie a ja nie mialam czolam soe masakrycznir ale rebeka dobra dysza czy jak to tam dala mi 3 zl i kupilam sb maldonalda pani powiedziala ze to hamburger troche mi sie kojarzy z homikiem ale to nic bardzo lubie homiczki i masakra zjadlysmy i poszlysmy do megan ale o tym bd nastepny blog papapapappapapapap pisala

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz