niedziela, 8 września 2013

Częsc dalsza ... mcdonalds

siemao
wiec pisze dalej...... ;3333 
z mcd (mackdolands) mialysmy dlaeko do megan.-.-..-- wiec pojechalismy autobusem i masakra bo tam jakis facet mowil a my sie balysmy bo myslalysmy ze to duchy masakra i nagle wsiad pan i kazal nam pokazac bilety my mielismy ale nie megan masakra powiedziala ze ma w pipie bilet a ten pan kazal jej pokazac a ona hihihiahahah powiedziala ze nie wyciągnie -,-,-,-,- i nabrala pana i on poszedl a tak naprawde  nie miala hhahha wezcie masakra i wysiadlysmy nie na tym co trzeba pzystaku i wezcie masakra megan nas nabarła ze to blisko ato 1 km byyyl jezuuuuuuuuu i jak doszlysmy to pobieglismy do pokoju megan rebeka sie wywalila na schodach masakra matka megan zlala megan po dupie ze ją pociagnela ze az ja dupa piekla;(((( i poszlysmy grac w simsy zrobilismy rodzine gosi andrzejewicz i masakra bo gosia nie miala kasy na kibel wezcie i sie zesrala do basenuuuu hcialysmy zrobic zdj ale nie umialysmy i ja poszlam do lazienki a tam na pułce stala taka kulka i wsadzilam jom do pipci i to polecialo tak glęboko ze wybuchlo i sikalam na zielono ze masakra i jak wrocilam to zaczelo piec ze wezcie i tak pi spuchlo ze majtki sie rozerwaly dziewczyny chcialy dzwonic po karetke ale ja zadzwonilam po mame zeby przyjechala i jak juz wrocilam to mnie zlala po dupie ze mi pipa spuhla wezcie rebeka tz pojechala wtedy ze mna a moja mum ja odwiozla pod dom.... 
pisala dla was
a i tu macie kilka zdjątek wyjazdu do mackdonaldsa

MASAKRA TUTAJ REBEKA SIE WYWALILA .-.-.-.-.-.-


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz