czwartek, 12 września 2013

Bubki w pipci

Hej soryki maryky ze tak dlugo nie pisalysmy ale oczylismy sie do szkoly masakra bo raz pani genia z polskiego powiedziala ze nic nie umiem i postawila mi 1 masakra poplakalam sie i matka mi wlala w dupe ze mam efekt pusz apa-,-,-,,--, ale to nic bo ten nju boi okazal sie byc ze ma dziewczyne rebeka sie zlala w gacie jak sie dowiedziala i normlanie poszed jej mosz i jej podpaskie przeposcily i pobieglysmy do lazienki i wsadzilismy taka szczotke do jej pipy zeby zatamowac ale to utknelo i pipunka jej spuhla ze masakra rebeka wygladala jakby miala fiota :ooooo wezcie smialy sie z niej a my powiedzialysny ze zazdroszcza masakrikos -..-.-.-.-.- a i wezcie po lekcjach poszelysmy do mnie zeby cos porobic masakra megan wlaczyla kasie cerykwicka a rebeka eweline lisowska a ja nasza gosie masakra remikserowalysmy ih piosenki wyszedlo super naprawde tylko nwm czemu pies muj zwariowal bo jak oslyszal ten remiksiks to wypiek na dul i sie zesral wezcie matka mnie zalal po dupie rze nie pospzontalam :((((((((((( i to bylo w piatek i poszedlysmy na super nowosc w bialej na bable bab ti i tam pani dala nam takie picie z kulkami i wsadzilysmy te kulki do pipki i one popenkaly :oooooooo i sie wszystko skleilo i nie miglysmy sikac masara potem sie rozkleilo ale na poczoltku bylo trudno poszedlysmy do empiku bo hcialysmy wspulnie za kieszeniowe kupic plyte gosiaczka ale nie bylo!!!!!!!!!!! -,-,-,-,-,- bardzo sie zdenerwowalysmy i kupilismy plyte selenki gomez tz jom bardzo lbm i pojechalysmy do rebeki i wlaczylysmy na ful na nowoczesnej wierzy rebci selene bardzo nam sie podobalo czolysmy sie jak na dysce jej koncercie super mega zabawa ale i to tyle naszej chisty pisala dla was
Jutro nocujemy u sb Bdzie extrime (czytaj. Ekstra)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz