wtorek, 10 września 2013

Uwaga MASAKRA NJU BOJ W BUDZIE

HEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ PSIACZKI MOJE !
Musze wam opowiedzie.c co sie stalo w szkole bo masakra dżisys ! Na Religjii wchodzi nju boj do naszej szkoly inmasakra! Piegny byl same vansy lansy wiec usiadl kolomnie i masakra bo ja ja dostalam okresu! Dżizys ! Nie mialam co wstadzic w gacie wiec z jego plecaka zajeb*lam jakis zeszyt czerwony (pomyslalam) i masakra bo on szuka tego zeszytu to na spierda*am przez klase a tam j*b z moich gaci wypada jego zeszyt i borze! Ja popaczyla a tam zasrane i masakra musialam go myc wlasna slina omg ale na koniec przyszla rebeka i pocalowAla JEGO (lizala sie z moim chlopakiem) bo byl rudy i chcial ze mna byc masakra! Co sie dzieje potem jakies jajko (z lokami) wbieglo i sie zesralo na ten zeszyt! Ale potem on musial go czyscic a rebcia i britni ktora spala cala lekcje sie smialy z gimbaaa bo ja juz gimbem nie jeztem bo fejm sie zgadza henzai autorytet! Bex zdj dziaiaj bo ja na mojej noki c18383 ://




PISALA WAM MEGAN STYLES / STALOWSKA (musialam flp)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz