sobota, 7 września 2013

HEJKA NOWE W NETKU

Hej jestesmy super!!!!!!!!!!

Nazywamy sie Rebeca Megan i Britni
Masakra 

Założylysmy bloga, ale zeby rodzice sie nie dowiedzieli bo nas zleją po dupie 
Maskarikos raz Megan wiziela domestos i wylala na moje wlosy bo chcialam bardzo modne ombre bo jak wiecie jest teraz taka moda :3333333!
I one wylaly na mnie domestos i poszly zrobic kuope ale nie mogly i wrocily a mnie zaczelo piec i plakalam -.-.-. i one mi powiedzialy ze mam spalone wlosy takie byly pzestrarzon e ze masakra az sie posraly i zaczelo im ciec po nogach jerzcze i mieszanka extryme (czyt. Eksrjime) rebeka to tak sie pżestraszyla ze normalnie masakra pipa jej tak spuhla!!!!!!!!!!! ;ooooo
i mam wlosy spalone ja nie pzerzywam bo majli tz ma krutkie a ja lubie majli jest super i sb zetne sie na majli bd super... ps. juz sie nie zetne matka mnie zlala po dupsku ze ja tak nie moge, ze dziewczynki tak nie mg 
MASAKRA -,-,-!!!!!!!!
pisala dla was BRITNI pozdrowionka :*************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz